Nuut

Nueces APB -40 - Geskiedenis

Nueces APB -40 - Geskiedenis


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Nues
(APB-40: dp. 2,176,1. 328 '; b. 50'; dr. 11'2 "; s. 10 k., Cpl. 141 a. 8 40mm., 6 20mm; cl. Benewah)

Nucleus (APB 40) is neergelê by Boston Naval Shipyard, Boston, Mass. 2 Januarie 1945; van stapel gestuur 6 Mei 1945, geborg deur mev Dorothy E. Dunnell; en in opdrag van 30 November 1945, Lt. Leonard I. Berkowitz in bevel.

Nueces het kwartale verskaf vir deaktiveringspersoneel in Green Cove Springs, Florida. Haar status het in Maart 1946 verander na Onaktief, maar haar diens aan die Atlantic Reserve Fleet duur voort tot 1947 toe sy in die 6de vlootdistrik aangewys is. APB-40 is op 30 September 1955 in gebruik geneem
en aan die einde van die dekade by die mottebal skepe by Orange, Tex aangesluit.

Tydens die toenemende oorlog in Viëtnam het operasies om die kommunistiese magte die gebruik van die waterweë in die Suide te weerhou, haar heraktiveer. Nucleus, wat omgeskakel is om 'n mobiele bedryfsbasis vir rivierpatrollie -eskaders of as 'n bevelskip te ondersteun ter ondersteuning van weermaginfanteriebataljons, het 3 Mav 1968 weer in gebruik geneem. Voor die einde van die jaar het sy die Stille Oseaan oorgesteek en was sy in Vung Tau naby die kus na Saigon. In 1970 ondersteun hierdie skip van barak -tipe steeds die verdediging van vryheid in die Verre Ooste.


Nueces APB -40 - Geskiedenis

/>
Nueces County, Texas
Geskiedenis van Nueces County

/>

Bron: Historical Review of South-East Texas Illustrated, Volume I, Lewis Publishing Company, Chicago (1910), getranskribeer deur Liz Dellinger.

NUECES COUNTY

Die provinsie Nueces is op 18 April 1846 gevorm uit die deel van die San Patricio -graafskap tussen die Rio Grande en die Nueces -rivier, en word in die weste begrens deur 'n lyn van Laredo tot by die aansluiting van die Colorado- en Frio -riviere, 30 myl bo die kruising van die Frio en Nueces. Dit was die gebied wat in die besit van Texas bevestig is deur die Mexikaanse oorlog, en na die verdrag van Guadalupe-Hidalgo in 1848 word verskeie groot graafskappe uit Nueces gevorm. Corpus Christi is gevestig as die setel, en die meeste nedersettings was in die omgewing. Selfs nadat die provinsies Rio Grande geskei was, was Nueces 'n koninkryk in omvang, maar die totale bevolking in 1850 was slegs 698. Die veeboere en hul volgelinge, baie van hulle Mexikane, was feitlik die enigste bewoners, voor die burgeroorlog en vir vyftien jaar daarna. Sommige van die groot boerderye wat eers in die afgelope jare opgebreek is, is destyds gevestig, waaronder die groot King- en Kenedy -traktate. Die nywerheidsvoorwaardes en die grens vyandelikhede wat tot in die laat jare in hierdie streek geheers het, word elders beskryf.

Die stad Corpus Christi is die eerste keer op 12 April 1846 ingelyf. 'N Ander inlywing, 16 Februarie 1852, definieer die perke van die stad as 'n kilometer noord en suid van die kaai van E. Ohler en twee myl wes van die baai af. of voorstraat. Omstreeks 1860 het die Corpus Christi Ship Channel Co onderneem om die navigasie tussen Aransas en Corpus Christi oop te maak. Ná die oorlog het Corpus Christi een van die belangrikste hawens tussen Galveston en die Rio Grande geword. Die uitvoer was meestal beeste en hul produkte. Verskeie vleisverpakkings is op die baai gevestig. Die doeane -distrik van Corpus Christi het die hawens van Aransas en Rockport ingesluit. Die uitvoere in die kusbedryf in 1872 uit Corpus Christi bestaan ​​grotendeels uit huide, horings, lood en wol. Die meeste beeste en beeste het deur die hawe van Rockport gegaan. Die bou van spoorweë het 'n afname in die skeepsvaart van hierdie distrik veroorsaak, en die totale waarde van invoer het afgeneem van meer as twee miljoen dollar in 1869-70 tot 'n miljoen en 'n kwart in 1871-72. In 1872 was die belangrikste invoer by Corpus Christi hout.

In 1870 was die totale bevolking van die provinsie Nueces 3,975 in 1880, 7,673 (twee-derde Mexikaanse) in 1890, 8,093 in 1900, 10,439 (577 negers) in 1910, 21,955. Die waarde van belasbare eiendom in 1870 was $ 2,089,012 in 1881, $ 3,482,695 in 1903, $ 5,372,265 in 1909, $ 21,545,465.

In 1879 is die Corpus Christi, San Diego en Rio Grande, 'n smalspoorweg, na San Diego voltooi en later uitgebrei tot Laredo. Hierdie spoorlyn was 'n besliste faktor in die voorspoed van Corpus Christi, sowel as in die permanente ontwikkeling van die syrivier in die weste. Gedurende die dekade wat verloop het voordat ander spoorlyne gebou is om die handel elders af te lei, het Corpus Christi 'n stad met baie sake geword. Die situasie is waarskynlik die aangenaamste van alle kusdorpe, 'n voordeel wat dit die afgelope paar jaar 'n gewilde oord gemaak het. Sedert die 3980's was die oester- en visbedryf 'n groot kommersiële bate. Terwyl die skeepvaart deur hierdie hawe onbelangrik geword het as gevolg van spoorwegkompetisie, is die vordering van die stad op ander maniere bevorder. Die toeristebevolking alleen dra by tot 'n inkomste wat voldoende is om die aktiwiteite van 'n groot stad te ondersteun. In 1890 was die bevolking van Corpus Christi 4,387 in 1900, 4,703, en gedurende die huidige dekade was die toename baie groter, die bevolking volgens die huidige sensus was 8,299.

Tot twintig jaar gelede, buite die stad en die spesiale belange op die baai en die golf, was voorraadverhoging die enigste groot bedryf. Gedurende die jare negentig was die provinsie Nueces een van die grootste skaapweidings in die staat. In 1881 was daar byna 200 000 skape, behalwe 85 000 beeste en 25 000 perde en muile. Die King en Kenedy en ander beroemde boerderykoninkryke van Suid -Texas was in hierdie land geleë. Alhoewel die eiendomswaardes gedurende die afgelope tien jaar verskeie kere verdubbel het, is die styging minder te wyte aan voorraadverskaffing as aan die meer aansienlike ontwikkeling van die verskillende hulpbronne in die land. In 1909 het die belastingrolle slegs ongeveer 75 000 lewende vee, insluitend ongeveer 2 000 skape, getoon. Die aandelebedryf is steeds groot in vergelyking met ander provinsies, maar relatief minder belangrik as in vorige jare.

In die vroeë 3990's is 'n tak van die & quotSap & quot -spoorlyn van Skidmore na Alice gebou en daarna aan die westekant van die graafskap uitgebrei. Die voltooiing van die "Gulf Coast Line" in 1905 het die land baie spoorweggeriewe gebied, en permanente vestiging en ontwikkeling het vinnig verloop. Die graafskap is nou een van die vragmotorboerderydistrikte van Texas. Duisend vragte groente is in 1909 verskeep. Besproeiing uit artesiese putte is suksesvol gebruik. Langs die kus is die bedryf met die grootste waarde die oester- en visbedryf.

Sommige van die welvarendste dorpe van die kusland word in hierdie provinsie aangetref, veral langs die Brownsville -pad. In 1900 was Alice, met 'n bevolking van 887, die enigste aansienlike sentrum buite Corpus Christi. Kingsville, die afdelingspunt op die St. L., B. & amp M., Robstown, Riviera, Driscoll en ander plekke het vinnig opgebou.


A History of Texas and Texans, Volume 2 Deur Francis White Johnson (Uitgegee deur American Historical Society, 1914) -
Getranskribeer deur Veneta McKinney

Die meeste statistieke en beskrywings hieronder het betrekking op die Nueces County soos dit tot aan die begin van die huidige dekade bestaan ​​het. Uit sy gebied is die gebied geneem vir die vorming van Jim Wells County in 1911, en in 1913 vir Kleberg County. Deur hierdie aftrekkings is die oorspronklike oppervlakte van 2,976 vierkante myl verminder tot 1,108 vierkante myl.

Op 'n tyd was die graafskap nog groter. Nueces County is op 18 April 1846 gevorm uit die deel van San Patricio County tussen die Rio Grande- en Nueces -riviere, en word in die weste begrens deur 'n lyn van Laredo tot by die aansluiting van die Colorado- en Frio -riviere, dertig myl bo die aansluiting van die Frio en Nueces. Dit was die gebied wat in die besit van Texas bevestig is deur die Mexikaanse oorlog, en na die verdrag van Guadalupe-Hidalgo in 1848 word verskeie groot graafskappe uit Nueces gevorm. Corpus Christi is gevestig as die setel, en die meeste nedersettings was in die omgewing. Selfs nadat die provinsies Rio Grande geskei was, was Nueces in omvang 'n koninkryk, en het dit so gebly totdat die twee provinsies hierbo gestig is.

Ten spyte van sy groot gebied was die totale bevolking wat by die sensus van 1850 aangetref is, slegs 698. Die veeboere en hul volgelinge, baie van hulle Mexikane, was feitlik die enigste bewoners, voor die burgeroorlog en vyftien jaar daarna. Sommige van die groot boerderye is eers die afgelope jare verbreek, en die ou King- en Kennedy -traktate en ander, wat uit die vroeë tye afkomstig is, was in gebiede een van die grootste gronde wat individueel in die Verenigde State besit is. Nueces County was in die grensgebied tussen die Nueces en Rio Grande, waarin die omstandighede wat die skrywers van fiksie in die suidwestelike beesland gereeld bygedra het, amper bereik is. Vyandelikhede tussen die veemanne en Mexikane, Indiërs en outlaws, was byna aaneenlopend tot aan die einde van die dekade van die ྂ's, en buite die beweiding van lewende vee was daar geen bedryf wat die naam werd was nie, en permanente ontwikkeling het eers begin met die uitskakeling van sulke toestande en die kom van spoorweë.

In 1879 is die Corpus Christi, San Diego en Rio Grande, 'n smalspoor, van Corpus Christi na San Diego gebou en later uitgebrei tot Laredo. Hierdie spoorlyn het baie gedoen om gevestigde toestande teweeg te bring, en was ook 'n besliste faktor in die welvaart van Corpus Christi. In die vroeë 3990's is 'n tak van die San Antonio en Aransas Pass gebou van Skidmore na Alice, in die huidige Jim Wells County, en is daarna verder suidwaarts uitgebrei. Die belangrikste faktor in die ontwikkeling van die kusland was die spoorweg St. Louis, Brownsville en Mexiko, bekend as die 'Gulf Coast Line', wat in 1905 voltooi is.

Buite die kusdorpe en spesiale belange en aktiwiteite langs die golf, was voorraadverhoging nog altyd die enigste groot bedryf. Gedurende die dekade van die 3980's was Nueces County een van die grootste skaapweidings in die staat. In 1881 was daar byna 200 000 skape, behalwe 85 000 beeste en 25 000 perde en muile. Die skaapbedryf is nie meer van groot belang nie, en die produksie van gewasse, veral katoen, groente en vrugte, het elke jaar opeenvolgend toegeneem. Sedert die begin van die eeu het eiendomswaardes met 500 % gestyg, maar dit het te wyte aan die aandelebelange as die groter ontwikkeling van die verskillende hulpbronne in die land.

Die volgende statistieke het betrekking op die ou graafskap, voor die skeiding van die provinsies Wells en Kleberg: In 1870 was die totale bevolking in 1880 3,975, 7,673 (tweederdes Mexikane) in 1890, 8,093 in 1900, 10,439 (577 negers) in 1910, 21 955. Die graafskap het nog steeds 'n groot aantal Mexikane, wat op ongeveer vyf-en-twintig persent van die totaal in 1910 geraam word. Die emigrasie van noordelike koloniste na hierdie gedeelte was veral vinnig sedert die voltooiing van die Brownsville-pad.

Syfers vir lewende vee en landboubelange by die laaste sensus en wat die ouer graafskap bedek, is soos volg. Die geskatte grondoppervlakte van die ou graafskap was 1,456,000 hektaar, waarvan ongeveer 60,000 hektaar grond was. & Quot Die aantal plase was 945 in vergelyking met 339 in 1900. Die aantal beeste by die laaste sensus was 106 984 perde en muile, ongeveer 12 000 varke, 1 060 skape, 2 857 bokke, 3 510 en pluimvee, 22 716. Die oppervlakte van katoen in 1909 was 21 256 hooi en voer, 3,978 hektaar mielies, 2 857, terwyl kafirmielies ook 'n aansienlike oes was. Ongeveer 1 600 hektaar is bestee aan vragmotors. Die Texas Almanak vir 1914 verklaar dat ongeveer 1700 hektaar langs die Nuecesrivier besproei word vir die verbouing van uie, kool, boontjies en ander vragmotors.

Die hoofstad van die graafskap is Corpus Christi, waarvan die bevolking by die laaste sensus gerapporteer is as 8 222, aansienlik meer as 'n derde van die totaal vir die land. Die stad Corpus Christi is die eerste keer in 1846 ingelyf, en dit was lank reeds een van die belangrikste dorpe aan die kus. Omstreeks 1860 het die Corpus Christi Ship Channel Company onderneem om die navigasie tussen Aransas en Corpus Christi oop te maak. Na die oorlog het dit een van die belangrikste hawens tussen Galveston en die Rio Grande geword. Die uitvoer was meestal beeste en hul produkte. Verskeie vleisverpakkings is op die baai gevestig. Die uitvoer in die kusbedryf in 1872 uit Corpus Christi het grotendeels bestaan ​​uit huide, horings, lood en wol. Die meeste beeste en beeste het deur die Port of Rockport gegaan. Die uitbreiding van spoorweë in ander dele van die staat het 'n afname in die skeepsvaart deur hierdie hawe veroorsaak. Die bou van wat tans 'n tak van die Texas Mexican Railway in 1879 is, het voorheen opgemerk dat die handel in 'n groot distrik deur Corpus Christi gekonsentreer is, en die daaropvolgende ontwikkelings het die aansien van die stad behou. Die situasie is waarskynlik die aangenaamste van alle kusdorpe, 'n voordeel wat dit die afgelope paar jaar 'n gewilde oord gemaak het. Die oester- en visbedryf was in die jare '80 'n groot kommersiële bate, en dit is die winsgewendste onderneming van die inwoners langs die kus. Terwyl die skeepvaart deur die hawe relatief onbelangrik geword het as gevolg van spoorwegkompetisie, is die vordering van die stad op ander maniere bevorder. Die toeristebevolking alleen dra by tot 'n inkomste wat voldoende is om die aktiwiteite van 'n groot stad te ondersteun. In 1890 was die bevolking 4,387 en in 1900 4,703, en in die daaropvolgende tien jaar het die bevolking byna verdubbel. Die stad is baie belangrik as 'n groothandel en industriële sentrum. In 1900 was die enigste aansienlike bevolkingsentrum buite Corpus Christi in die graafskap Alice, nou die setel van die provinsie Jim Wells County. Nadat die Brownsville -pad aangelê is, het verskeie ander belangrike dorpe ontstaan, waaronder Robstown en Driscoll binne die grense van die huidige Nueces County was, terwyl Kingsville die hoofstad van Kleberg County was.


Vind Nueces County Property Records

Nueces County Property Records is eiendomsdokumente wat inligting bevat oor vaste eiendom in Nueces County, Texas. Openbare eiendomsrekords bied inligting oor huise, grond of kommersiële eiendomme, insluitend titels, verbande, eiendomsaktes en 'n verskeidenheid ander dokumente. Hulle word onderhou deur verskillende regeringskantore in Nueces County, Texas, en op federale vlak. Dit is 'n waardevolle hulpmiddel vir die eiendomsbedryf en bied beide kopers en verkopers gedetailleerde inligting oor eiendomme, pakkies en hul eienaars.


Nueces APB -40 - Geskiedenis

Die dimensie en tempo van MRF -operasies is aansienlik verminder in Julie namate die 2de Brigade van die Negende Afdeling 'n staking aanvaar het ter voorbereiding van hul herontplooiing. Behalwe vir 'n reeks operasies van die 3de brigade, ondersteun deur sewe rivieraanvalvaartuie, in die Can Giouc -distrik in die provinsie Long An, is die klem op MRF -aktiwiteite hoofsaaklik gerig op plaaslike operasies met die 1ste brigade ter verdediging en die militêre installasie in Dong Tam. RAC ondersteun ook verskeie operasies in die Kien Hoa -provinsie, wat die Viëtnamese weermag, streepsmagte en provinsiale verkenningseenhede insluit, benewens die gewone begeleiding, brandwond/ontblaring en MEDCAP -missies.

Die kontak met die vyand was uiters lig, soos blyk uit die drastiese afname in vyandige KIA's, tot 63. Van die 11 vyandige vuurvoorvalle wat aangemeld is, was slegs 4 vyandige gevegte. Hierdie lae syfers weerspieël duidelik 'n afname in beide MRF en vyandelike aktiwiteite.

Die laaste amptelike seremonie van die Mobile Riverine Force is op 6 Julie om 1500 gehou op die vliegdek van die vlagskip, USS Benewah (APB-35), terwyl die Presidensiële Eenheid Citation toegeken is aan die 2de Brigade en River Assault Flotilla One vir die MRF's uitstaande aksies gedurende die tydperk 29 Januarie 1968 tot 4 Maart ten tyde van die Tet -offensief. Generaal William D. Rossen, adjunk -bevelvoerder van die Amerikaanse militêre bystandskommando, het die toekennings oorhandig. Die skepe en aanvalsvaartuie van Task Force 117

Met 3 jaar tussenposes afgegradeer

Gedeklassifiseer na 12 jaar

daarna in hersiening geslaag om die seremonie af te sluit.

Die 3/60ste Infanteriebataljon, 2de Brigade van die Amerikaanse leër se negende afdeling, vertrek op 8 Julie en was die eerste MRF -eenheid wat herontplooi is in verband met die 25.000 manskorting wat deur president Nixon aangekondig is.

Taakspan 117 het op 26 Julie 5 ASPB's aan CTG 116.3 (Central Delta Patrol Group) verskaf om tydelike ondersteuning aan rivierpatrolliepligte op die My Tho- en Ham Luong -riviere te ondersteun.

'N Nuwe RAC-nommeringstelsel is van krag, waardeur alle vaartuie van 'n klas 'n ander nommer kry, in teenstelling met die vorige afdelingsnommeringstelsel, dws A-1 dui ASPB nommer 1 aan, Z-4 is Zippo nommer 4 ens.

Sestien ASPB's, wat voorheen by CTF 116 aangewys is en in 'n patrollie -hoedanigheid as River Division 595 gebruik is, is gedurende Julie na CTF 116 oorgeplaas. Die afdelingsorganisasie en bootsterkte van TF 117 gedurende Julie word hieronder getoon:

RIVIER ASSAULT SQUADRON 13 RIVIER ASSAULT SQUADRON 15

Handwerk RAD 131 RAD 132 RAD 151 RAD 152 RAD 153 Totale

Die indiensneming van rivieraanvalle op 23 Julie, soos hieronder getoon, illustreer die verskeidenheid aktiwiteite wat RAC gedurende die maand uitgevoer het:

Amerikaanse 9de verdediging 18 8 4 (1Z) 2 1 33

Kan Giouc Operations 3 2 2 (1Z) 1 8

Operasies Giant Slingshot 13 12 5 (2Z) 2 32

Lui Sat Spesiale Sone 1 7 1 (1Z) 9

(1) 3 MSM verbind hom ook tot basiese verdediging

(2) (Z) - Zippo, monitor met 'n vlamgooier

Bedrywighede in die Kien Hoa -provinsie

In vergelyking met vorige maande was die MRF -aktiwiteit in die Kien Hoa -provinsie gedurende Julie baie beperk. Die voormalige aggressiewe soektog en duidelike operasies wat deur die hele provinsie uitgevoer is, was afwesig, aangesien die 2de Brigade opgehou het en die hoofpoging verdedigend geword het, aangesien die RAC die 6/31 Infanteriebataljon van die 1ste Brigade ondersteun het in plaaslike veiligheidsoperasies naby Dong Tam en langs die Kinh Xang wat aangewys is om die basis teen vyandelike aanval te beskerm. Hierdie plaaslike bedrywighede het bestaan ​​uit troepe -invoegings, vee en ekstraksies wat deur RAC ondersteun word. Die skepe van die MRF het hul vuurkrag by die verdediging van Dong Tam gevoeg deur gereeld H & amp I -vuur in die gebied wat aan die suidelike omtrek van die basis grens, te verskaf. Nagskieter en interdikspatrollies is ook elke aand uitgevoer as deel van die basiese verdedigingsmaatreëls. Marineknipskutters en 6/31 sluipskutterspanne was verantwoordelik vir tien Viet Cong wat tydens die patrollies langs die oewer van die My Tho -rivier naby Dong Tam en die Mobile Riverine -basis dood is.

RAC ondersteun die afgelope tien dae van die maand 4 Kien Hoa -provinsie RF en 3 PRU -bedrywighede langs die Co Chien-, Cai Mon- en Ba Lai -riviere. Die RF's en PRU's het by verskeie geleenthede kontak gekry en was verantwoordelik vir 28 VC vermoor en 20 gevange geneem.

Gedurende die laaste 8 dae van Julie het RAC oor patrolliepligte en diegene wat in blokstasies was nadat troepe ingevoeg is, 924 sampans ondersoek, wat tot 24 aangehou het.

Die Dong Tam -basis en die Mobile Riverine -basis is weer gedurende die maand aan vuurpyle/mortier blootgestel. Op 1605 op die 10de, ontvang Dong Tam 'n enkele vuurpyl van 107 mm wat minder as 50 voet van die in/uit -verwerkingsentrum by Dong Tam geraak het, wat drie VS doodgemaak het en 18 VSA en 3 USN gewond. Die volgende nag om 2112 het Dong Tam inkomende mortier ontvang. NUECES (APB 40) en SATYR (ARL 23) het die vermeende VC -posisies op die suidelike oewer van die My Tho -rivier onmiddellik onder skoot geneem met onbekende resultate. 'N Eerste Brigade helo -soektogspan is ontbied om die gebied te herstel. Hulle het drie sampans gesien, onder vuur geneem en dit laat sink. By die eerste lig was die volgende oggend geen tekens van vyandige aktiwiteite toe die RIVFLOT ONE Command and Control helo die gebied weer verbind het nie. Op 16 Julie om 2158 het eenhede van die MRB in Dong Tam 5 tot 7 vuurpyle waargeneem wat vanaf die suidelike oewer van die My Tho na die Dong Tam -basis en die MRB afgevuur is. Twee hiervan het in die water naby die MRB beland sonder om skade aan te rig. USS TOM GREEN COUNTY (LST 1159) het swemmers in die omgewing in dieselfde algemene omgewing aangemeld as die vermoedelike lansering. Alle skepe het teruggeskiet en basiese verdedigingsbote het granate in die omgewing van die vermeende swemmers laat val. Geen vriendelike ongevalle is opgedoen nie en vyandelike ongevalle is onbekend.

Die eerste ENIFF van die maand het op 13 Julie plaasgevind toe ATC 30 en 47 onder outomatiese wapens en AK-47-vuur van die noordoewer van die My Tho 3 myl suidwes van Dong Tam (XS 369 413) onder die nagpatrollie en sluipskutteroperasies uitgevoer is. . Die RAC

en skerpskutters keer terug en onderdruk die vyand se vuur met handwapens. Daar was geen vriendelike slagoffers nie en vyandelike ongevalle was onbekend.

Die Navy Command and Control helo, met kaptein Carvel Blair, COMRIVFLOT ONE aan boord, het vuurwapens vanaf die suidelike oewer van die My Tho (XS 374 402) tydens 'n verkenningsvlug die middag van 16 Julie ontvang. Geen treffers is opgedoen nie. Die helo het weer teruggeskiet en die Dong Tam -artillerie het 'n aanval in die gebied gemaak. Monitor 4 is gestuur om ondersoek in te stel en later het 'n Navy EOD -span die gebied in Boston -walvisjagters binnegekom en twee beskadigde sampans uit die stad gekry.

Tydens sniper -patrolliebedrywighede langs die My Tho het ATC 13 en 48 om 2330 die nag van 16 Julie op 'n moddervlakte 1 1/2 myl suidwes van Dong Tam (XS 410 412) gestrand. 'N Onderwaterontploffing het 'n gat van 12 duim in die agterstewe van ATC 13 geblaas toe dit probeer om terug te loop en geringe oorstromings veroorsaak het. ATC 5 het bygestaan ​​en ses klein ontploffings onder die water beleef voordat T-13 om 0330 losgeruk is.

ATC 5, op basiese verdedigingspatrollie op die My Tho -rivier, het vroegmiddag van 17 Julie ongeveer tien rondtes vuurwapen van die noordelike oewer van die My Tho (XS 398 419) ontvang. ATC 8 is gestuur om die gebied te herstel en het negatiewe resultate gehad. Die infanterie van 6/31 het troepe na die gebied geskuif om die voorval te ondersoek.

Vanaf 0700 op 21 Julie het RAS 13 met 2 ASPB's, 16 ATC's, 3 monitors en 2 CCB's 'n magsvertoning en 2 MEDCAPS uitgevoer in gebiede wat RAC nie betree het sedert die stand van die 2de Brigade nie. MEDCAPS is uitgevoer in die Ap Hoa An- en Ap Cho -dorpe langs die Ben Tre -rivier.Die RAC het wapens in twee gebiede langs die suidelike oewer van die Ben Tre afgevuur en later 4 myl die westelike Bai Lai -rivier ingevaar en albei oewers weer verbind. Die LHFT wat die RAC vergesel, was verantwoordelik vir 3 VC gedood, 3 strukture vernietig en 4 beskadig en 1 VC vlag vernietig.

Rivieraanvalvaartuig van TE 117.1.6.2 het op 27 Julie om 0930 twee Kien Hoa Provinsie Regional Force -maatskappye op die noordoewer van die Co Chienrivier (XS 375 175) ingevoeg, en die RAC het blokkeerstasies gevestig. Die RF's het kort in aanraking gekom met 'n onbekende grootte VC -mag en was verantwoordelik vir 17 dood, 10 gevange geneem en 3 gewond. Een RF -troep is dood. RAC in blokkeerstasies het 200 personeel in 60 sampans nagegaan. Die RF's is om 1630 onttrek. Op dieselfde dag het elemente van & quotE & quot Company of the 6/31 Infantry Battalion ook in aanraking gekom met 10 tot 15 Viet Cong terwyl hulle langs die Rach Cam 8 1/2 myl suidwes van Dong tam (XS 370) gewerk het. 415). Een VC is deur die troepe vermoor en een deur die lugdeksel.

'N Moontlike vyandelike mynpoging teen skepe van die MRB is om 2133 in die nag van 21 Julie in die wiele gery. ATC-17 terwyl hy op die basisverdediging in die My Tho (XS 418 420) was, het puin ongeveer 200 meter van die agterkant van die USS Benewah (APB 35) gewaar. 'N Bemanningslid het met 'n haelgeweer in die puin geskiet en 'n groot ontploffing het in 'n watertuit van 60 tot 70 voet hoog uitgebars. Harsingskuddingsgranate is daarna laat val sonder om verder te gaan

resultate. Geen Amerikaanse vaartuie het skade aangerig nie.

Om 0730 op 31 Julie, terwyl die troepe van die 6/31 Infanteriebataljon op die My Tho-rivier ingevoeg is (XS 420 408, het twee ATC's ongeveer 12 rondes outomatiese vuurwapens ontvang. Die vuur is teruggekeer met M-16. Daar was geen vriendskappe nie Die RAC het toe blokkeerstasies gevestig en 26 steekproewe nagegaan. Ses gevangenes is later na Dong Tam geneem.

Bedrywighede in Long An Province

'N Afdeling van 7 RAC het gedurende die maand troephysers en blokkeringsdienste uitgevoer in samewerking met die 3/7 infanteriebataljon, 3de brigade, Amerikaanse negende afdeling in die Can Giuoc -distrik in die provinsie Long An. Grondkontak was oor die algemeen lig, want RAC ondersteun dag en nag hinderlae en interdikasiebedrywighede in die gebied gedurende die periodes 5-9, 13-19 en 22-31 Julie.

Om 0620 op 6 Julie het die RAC vyandelike skerpskutter vuur ontvang tydens 'n strandvoorbereiding en bunkervernietigingsoperasie voor die insetting van troepe op die Rach Gia, twee kilometer noordoos van Can Giuoc (XS 876 741). is deur vlam vernietig. Troepe is omstreeks 1520 onttrek.

'N ENIFF het op 14 Julie 2115 losgebars toe die vyand aanvalstuie met 'n weerlose geweer, B-40, handwapens en 'n masjiengeweer van 0,50 kaliber aangeval het. RAC was onderweg op die Rach Ba Dang, 4 1/2 myl oos van Can Giouc (XS 888 913) om 3/7 Infanteriebataljon hinderlaag te plaas toe die brandgeveg begin. ATC 45 het 'n terugslag ontvang

geweer getref en ATC 46 het 'n B-40 vuurpyl getref. Vier matrose is gewond, almal gering, en die twee RAC het geringe skade opgedoen. Daar is op die vyandelike posisies geskiet en die gebied is afgebrand. Lae getyomstandighede het troepelandings verhinder, maar artillerie en lugaanvalle is ontbied. Vyandelike ongevalle was onbekend. Die enigste ander voorval waarby RAC betrokke was, het op 27 Julie plaasgevind toe RAC, terwyl hy gewag het om troepe terug te laai, 'n sampan onder vuur 2 1/2 myl suidwes van Can Giuoc (XS 867 714) onder skoot geneem het.


Nueces APB -40 - Geskiedenis

Vroeg in 1965 eskaleer die Viëtnam -oorlog vinnig. Mariniers het strand geland, weermagmagte van die weermag is in werking gestel en deur hoër persone is bepaal dat iets ernstigs gedoen moet word om die vyandelike toevoerroetes in die Suid -Chinese See, die Golf van Tonkin en die Golf van Siam te vertraag. .

In Maart 1965 is 'n kus -interdiksmag genaamd Operation Market Time in werking gestel. In samewerking met die Viëtnamese vloot (VNN) het die Amerikaanse vloot en die Amerikaanse kuswag die nuwe taktiek met onmiddellike sukses begin. In Julie 1965 is die Coastal Surveillance Force/Task Force 115 geaktiveer en het bevel geneem oor alle kusinterdik.

Van die begin af het Noord -Viëtnamese en Viëtkong -vaartuie deur die gesamentlike magte teëgekom en laat sink. Dit het vir die vyand duidelik geword dat hulle van strategie moes verander. Dit het gelei tot 'n toenemende beweging van wapens en voorrade via binnelandse waterweë.

Namate die beweging van vyandelike voorrade op die binnelandse riviere en kanale toeneem, het die Amerikaanse vloot Task Force 116 gevorm. Die amptelike naam het die River Patrol Force geword. Die primêre vaartuig wat gebruik is, was die Patrol Boat River (PBR). Die PBR -matrose het van die begin af hul hande vol gehad. Namate nuwe rivierafdelings gevorm is, het die frekwensie van kontak toegeneem. Operation Game Warden het dit met ywerige vasberadenheid na die vyand geneem.

Bevelvoerder Naval Forces Vietnam, wat besef dat meer mannekrag nodig is, besluit om die bedrywighede uit te brei. Vroeg in 1967 is die Mobile Riverine Force/Task Force 117 gestig. Die plan was om Amerikaanse vloot- en weermagte te kombineer in 'n poging om die vyande se pogings te stuit. Die Navy Mobile Riverine Force en Army 2nd Brigade van die 9de Infanteriedivisie sou binnekort vennote word in die oorlogspoging. Later het die weermag se 3de brigade by die alliansie aangesluit.

Die Mobile Riverine Force -konsep was gebaseer op taktiek uit twee vorige oorloë. In die Amerikaanse burgeroorlog het die eerste vaartuie wat ooit met yster was, teen mekaar gestamp. Tot dan was alle rompies houtstrukture. Die U.S.S. Monitor, 'n Unie -vaartuig, en die U.S.S. Merrimack, 'n vaartuig van die Konfederale State, het geskiedenis gemaak terwyl hulle op 9 Maart 1862 geveg het. Ironies genoeg het die Unie -vloot doelbewus die V.S. Merrimack, sy eie vaartuig destyds, vroeg in die oorlog, om dit uit konfederale hande te hou. Die konfederate was egter veerkragtig en het die vaartuig opgelig, dit weer ingerig en sy speel 'n belangrike rol in die vlootgeskiedenis. Dit was maar twee van die vele ysterbekleed vaartuie wat gedurende daardie era gebruik is. Die Verenigde State het nooit weer 'n houtgevegskip gebou nie.

Tydens die Indochina -oorlog het die Franse vloot tussen 1946 en 1954 suksesvol rivieraanvalvaartuie teen Viet Minh -magte gebruik. Hulle is dinassauts genoem. Toe die Amerikaanse Mobile Riverine Force in 1967 aankom, word baie van die ouer Franse vaartuie steeds deur die Suid -Viëtnamese vlootmagte gebruik.

Die Mobile Riverine Force het in Januarie 1967 begin werk. River Assault Squadron 9 het spoedig saam met River Assault Squadron 11. Die aanvalsvaartuie is hoofsaaklik gevorm uit ouer Landing Craft Mechanized (LCM) 6 rompe. Die meeste was 50-55 voet lank en aangedryf deur twee V-6-enjins. Die style bevat: 1) 'n Monitor met 'n 40MM -kanon op die boog. Later het die Program V -monitors 105 houwitsers. 2) 'n Vlamboot het 'n Zippo genoem wat napalm honderde voet kan spuit. 3) 'n Gepantserde troepedraer, genaamd die 'Tango', wat gebruik is om infanterietroepe van die een plek na die ander te vervoer. Dit het ook 'n miniatuur helikopterblok gehad. 4) 'n Kommando- en kommunikasieboot wat logistiek vir elke operasie verskaf het. 5) 'n Aanvalsteunpatrollieboot wat met sonar en V-12-enjins toegerus was vir mynevee. 6) 'n Tango -boot wat toegerus was met hoë druk waterkanonne om van vyandelike bunkers ontslae te raak. Al hierdie vaartuie was swaar gewapen met 20 MM kanonne, Mark-19 Granaatwerpers, .50 en .30 kaliber masjiengewere, handwapens en verskeie ander wapens.

Die Viet Cong en Noord -Viëtnamese soldate was aanvanklik verras deur die pogings van die gesamentlike Mobile Riverine Force, maar hulle het gou weerstandstaktieke begin ontwikkel. Die stryd in September 1967 op die Ba Rai -rivier was 'n uitstekende voorbeeld. Tydens die geveg van 4 uur, waarin die helfte van die bote deur swaar vyandelike vuur getref is, is 3 vlootmanne dood en 77 gewond. Die vyand het 173 slagoffers gely.

Die Mobile Riverine Force het 'n sleutelrol gespeel om die Mekong -delta te red van vyandelike beheer tydens die TET -offensief van 1968. Teen Junie 1968 het River Assault Squadrons 13 en 15 by die mag aangesluit. Twee mobiele rivierbase, wat bestaan ​​uit verskillende ondersteuningsskepe en vaartuie, was daagliks langs die hoofriviere in plek om die infanterie- en riviervaartuie daagliks te ondersteun. Dong Tam, 'n weermag/vlootbasis, is van nuuts af gebou om bykomende ondersteuningselemente van die Mobile Riverine Force te huisves.

Oor die III en IV Corps -streke het gevegte plaasgevind. Die gebiede nader aan Saigon is beskerm deur River Assault Squadrons 9 en 11. Meer suidelike gevegstreke is gedek deur River Assault Squadrons 13 en 15 in samewerking met Vietnamese Marines (VNMC), Vietnamese Army (ARVN) en Regional/Popular Forces (RF/ PF).

Operation Giant Slingshot en Operation SEALORDS was twee van die groter dryfvere om vyandelike magte en voorrade te verbied. Baie ander kleiner taakgroepe, taak -eenhede en taakelemente het die vyand op sy eie terrein ontmoet. Op 'n stadium het Time Magazine 'n ongevallekoers onder Mobile Riverine Forces tot 70%gerapporteer. Die Viëtkong en Noord -Viëtnamese het baie meer uitputting ondergaan.

Toe die VSA van Vietnam begin onttrek, het Nixon die Vietnamization -program ingestel. Vroeg tot middel 1969 het die Mobile Riverine Force River Assault Squadrons 9 en 11 aan die Vietnamese vloot (VNN) oorgegee. On August 25, 1969 the joint Army-Navy Mobile Riverine Force was officially disbanded. U.S. Navy personnel would continue to fight the remaining boats in various capacities until December 1970 when the last riverine craft was turned over to the VNN.

During their watch the sailors and soldiers of the Mobile Riverine Force were awarded scores of personal awards for valor as well as many Presidential Unit Citations, Valorous Unit Awards, Navy Unit Commendations, Meritorious Unit Commendations, Vietnamese Gallantry Crosses and Vietnamese Civil Action Medals. Many sailors and soldiers paid the ultimate sacrifice and hundreds were wounded. The Army-Navy Mobile Riverine Force has earned it's proud place in the annals of United States military history.


Find Nueces County Arrest Records

Nueces County Arrest Records are public records that contain an individual's criminal history record which are available in Nueces County, Texas. They are maintained and available for public request from a number of government agencies, from Federal, Texas State, and Nueces County level law enforcement agencies, including the local Police Department, the Federal Bureau of Investigation, and the Nueces County Court. Arrest Records contain an individual's arrests, arrest searches, inquiries, warrants, reports, logs, and mug shots.


Date - 1977
Architect - A JOINT VENTURE: Smyth & Smyth, Kipp & Winston, Wisznia & Petersen, Bennett, Martin & Solka
Style - Modern
Material - Concrete and steel
West side view of the 1977 Nueces County courthouse.
Photo courtesy Terry Jeanson , May 2012
Dedication plaque for the current 1977 Nueces County courthouse.
Photo courtesy Terry Jeanson , May 2012
1977 Nueces County courthouse
Photo courtesy Terry Jeanson , August 2006

Nueces County Courthouse History

THE COURTHOUSES OF NUECES COUNTY

When Nueces County was officially organized in 1846, cut from San Patricio County, it stretched south of Bexar County, west to the Rio Grande and east to the Gulf of Mexico. The county seat of Corpus Christi was founded by Henry Lawrence Kinney (namesake of Kinney County) when he established a trading post in the area in 1839. County officials had been meeting in each others homes until the first courthouse was planned in 1852. * A 2-story building of shellcrete, a cross between adobe and concrete, was designed by surveyor Felix von Blucher. Construction began in 1853 under contractor J. B. McGowan on three lots sold to the county by Henry Kinney. Construction progressed slowly and the contractor was replaced by James McMartin in 1854. The building was completed in 1856 and cost the county $4,000. By 1875, the county had outgrown this courthouse and a second one was constructed on the north side of the first one. The 1875 courthouse was two stories and built in a Greek Revival & Italianate style with concrete blocks and a wooden portico and staircase at a cost of $15,000. This courthouse was referred to as the Hollub Courthouse after the engineer who designed it. The first courthouse continued to be used as office space for county officials and as a jury room. In 1892, a two-story brick jail, designed by J. Riely Gordon and Laub, was built to the south of the 1853 and 1875 courthouses.

The county s continued growth led to the building of a third courthouse to be built on the same lots as the earlier courthouses and 1892 jail, which were demolished. Completed in 1914 at a cost of $250,000, the third Nueces County courthouse was designed by Harvey L. Page, a Washington, D.C. born architect who relocated to San Antonio around 1900. The Classical Revival style T-shaped structure has a six story projecting entrance on the east side with four story wings on the north and south sides. It was built of stone with a brick veneer and originally had a red tile roof. The courthouse also contains terra cotta trim and statuary. The top two stories of the central section contained the county jail which was used until 1977. A six story addition built in the early 1930s, extending from the west side, was built with the same materials and gave the building a cruciform shape. A 1960s addition on the northeast corner and later additions in the 1970s have since been demolished. In 1972, plans were being made to construct a new courthouse and jail in the downtown area southwest of the 1914 courthouse. Groundbreaking began in 1974 and the fourth courthouse was completed in 1977. The 1914 courthouse was abandoned at that time and has sat vacant since then. A grant from the Texas Historical Commission in 2003 enabled the county to restore the exterior of the south wing of the 1914 courthouse, which was completed in 2006, but the rest of the building remains in a deteriorated state.

According to an article from the Corpus Christi Caller-Times dated August 23, 2011, an engineering study found the 1914 courthouse to be structurally unsound and in danger of collapse. This led the Nueces County Judge and Commissioners to pass a resolution to demolish the building. When the county accepted grant money from the Texas Historical Commission for restoration, it agreed to protect the building from demolition until at least 2027, but the Nueces County Judge and Commissioners is now trying to have that agreement with the Texas Historical Commission rescinded so it can proceed with the demolition of the building.

* Note - According the Texas Historical Commission s County Atlas, a courthouse was built sometime in the 1840s with the following courthouses constructed in 1856, 1877, 1914 & 1977.

The 1914 Nueces County Courthouse
THE NUECES COUNTY COURTHOUSE OF 1914

In 1853 lawlessness in Nueces County, which covered most of the area from Corpus Christi to the Mexican border, prompted the construction of the first county courthouse on this block. Three lots were purchased for $300 from Corpus Christi founder, Henry Lawrence Kinney (1814-1865). A second courthouse was built in the mid-1870's beside the first.

Under the administration of county Judge Walter F. Timon (1872-1952), this neo-classical structure was completed in 1914 at a cost of $250,000. The architect, Harvey L. Page (1859-1934) of Washington, D.C., designed the International and Great Northern Railroad station in San Antonio and Laguna Gloria in Austin, home of former Corpus Christi resident Clara Driscoll.

Additions were made to the buildings in the 1930's and 1960's. Courtrooms and offices were on the first four floors. The top two floors, separated from the rest of the building by an air space to eliminate noise, served as the jail. In addition to government offices, apartments were provided until the 1950's for the jailer and other county officials. During storms which almost leveled the city, hundreds of refugees sought shelter here. In 1977 county offices moved to a new courthouse building.

Recorded Texas Historic Landmark - 1978

(Below Left) Courthouse left side
(Below Right) Courthouse north side


National Register Narrative

Set within the historic settlement area of Corpus Christi, the old Nueces County Courthouse is located on the original location designated as the courthouse block by the county commissioners in 1853. When the structure was built in 1914, it was located at the edge of downtown Corpus Christi and was surrounded mainly by residential housing. Today the courthouse is still adjoined by an old residential district to the north and east. However, to the west, at an elevation above the courthouse, is an expressway and to the south are parking lots.

Designed by Harvey L. Page in 1913, the Classical Revival structure was originally a T-shaped building, but 1930 additions to the west have created a cruciform shape. Rising six stories above ground, the reinforced steel building is faced in soft gray brick with white classical terra cotta trim and is crowned by a red roof, originally of tile.

The main (east) facade, facing the Bay, is reached by a broad flight of steps, raising the main entrance to the second level. This tall, narrow, projecting entrance wing is dominated by Tonic colonnade in antis flanked by brick pilasters, which support a classical entablature. Above the dentilled cornice are four basrelief, terra cotta figures separated by three square windows. A pediment, elaborated by terra cotta ornament and pierced by a circular window, along with a pedimented parapet, crown the classical facade.

The dominant classical theme is again evident in the north and south wings. Containing only four stories, the wings are smaller in scale than the entrance pavilion. Varying from the main facade the wings contain pedimented bays on each of the three laces. Two of these facades, the entrance and east (side) elevations, display two, two-story Ionic columns, framed by brick pilasters at the second and third level, while on the west side the pedimented bay is marked only by the brick pilasters. Above the third floor is the encircling classical entablature, topped by fourth story windows, and the three crowning pediments. The south entrance is located at the ground-floor level. The central door is sheltered by a small pedimented porch roof supported by two carytids. The north wing also contains an entrance at the coursed basement level but it is relatively unadorned.

In the early 1930’s a large six-story brick addition was made to the west facade. The addition uses identical building material and is surrounded by an entablature between the fourth and fifth levels. Although there is little ornamentation, the rear appears to be part of the original structure. In the 1960’s a large two-story addition was made to the building at the northeast corner. The design is inconsistent of the original architecture, but the use of the gray brick blends with the original building material. The most unfortunate additions have been the portable frame buildings, used as offices, which are scattered about the south lawn of the courthouse grounds. Present restoration plans for the courthouse include removing the 1960’s and 1970’s additions.

The interior arrangement consists of a basement floor housing mechanical equipment, justice courts and some county offices. The second floor contains the county courtroom and the general offices of county officials. The three district courts encompass most of the third floor space, while more offices are arranged on the fourth floor. Contained in the top two floors are the jail facilities. Between the fourth and fifth floor the architect designed an air space containing insulation to sound proof the jail from the rest of the courthouse.

The Nueces County Courthouse is a six-story brick veneer structure located on the original courthouse block in Corpus Christi. The imposing Classical Revival structure, built in 1913-14, is the third courthouse and is historically significant as one of the oldest remaining buildings in the city. Because they have saved few of their historic structures, many Corpus Christi citizens see the preservation of the courthouse as an important first step in saving the few remaining 19th and early 20th century buildings within the area of old downtown Corpus Christi.

The first permanent settler in the area was H. L. Kinney, who bought land near Corpus Christi and began ranching and trading. On the site of present Corpus Christi, he established Kinney’s Ranch and Trading Post. The place grew precariously until General Zachary Taylor’s army was stationed there in September, 1845. Kinney promoted the region and Corpus Christi became the county seat of the newly formed Nueces County in 1846. Nueces County, originally including the entire area south of Bexar County, west to the Rio Grande, and east to the Gulf of Mexico, was created from San Patricio County.

After the town was incorporated in 1852, the county commissioners began making plans for a courthouse. H. L. Kinney sold to the county commissioners lots 4, 5, and 6 in the Courthouse Block, bounded by Belden, Mesquite, Aubrey and Broadway. In 1853 J. B. McCowan, contractor, began construction of an adobe and concrete structure that as to cost the county $4,000. When the project was not completed by August, 1854, the job was turned over to James McMartin and the structure was finally occupied in 1851. This original structure served the community until 1875 when a new courthouse of concrete was built on the same block at a cost of $15,000.

At the beginning of the 20th century Nueces County still contained an area of 2,264 square miles with Corpus Christi as the county seat. In 1912 Jim Wells’ 791 square miles were organized into a county, and the next year Kleberg’s 698 square miles were carved out of Nueces County to leave it with its present boundaries and an area of 775 square miles. By this time the 1875 structure was inadequate to cope with the growth of the 20th century county government organization. Having voted bonds for a new building in July, 1913, Harvey L. Page of San Antonio was chosen as the architect. Page (1859-1934) had practiced architecture in Washington D.C. before moving to San Antonio in 1899. He designed the International and Great Northern Railroad in San Antonio and Laguna Gloria in Austin, both on the National Register.

The remainder of the lots on the courthouse block had been acquired in the 1890’s and first decade of 20th century and the 1913-14 courthouse was built on this same block set aside in 1853 as the location of the courthouse. At a cost of $250,000, a new T-shaped Classical Revival building was constructed to house the new county government offices, the courtrooms and the jail on the upper two floors. Many people lived in the courthouse during the early 20th century and there were continual residents through the 1950’s. Jailers lived with their families in a separate apartment on the fifth floor, while other county officials lived, permanently or part-time, in small apartments on the fourth, third and second floors. An addition in the 1930’s gave the courthouse its present cross shape. Due to crowded conditions since World War II many county offices have been moved out of the courthouse into other buildings. In the late 1950’s the tax office was moved to Shoreline Boulevard near City Hall after a $2.7 million bond proposal to remodel the courthouse was defeated, 3-2. No serious attempts have been made to restore the courthouse since that time and in 1975 a bond election passed authorizing the building of a new structure.

Besides governmental office space the courthouse has served as a refuge in many storms. It was a haven in the 1919 hurricane that almost leveled the city. As late as 1961, during Hurricane Carla, hundreds slept and ate in the old courthouse for days.

County offices moved to the new courthouse in late 1976. Presently several local citizens are hoping to encourage adaptive use of the structure.


The Nueces Massacre: A Civil War Conflict in the Texas Hill Country

During the Civil War, those living in the Texas Hill Country did not necessarily agree completely with the Confederacy. Some went out of their way to show their opposition, while others served with the South. The Hill Country experienced a miniature Civil War of its own that turned neighbors against each other, and sadly, led to bloodshed.

Immigrants as Unique as Texas

The ethnic makeup of those in the Texas Hill Country before and during the Civil War greatly contributed to the divide. German immigrants largely opposed slavery, and hence, where no in favor of Texas joining the Confederacy. Additionally, conscription did not sit well with those who fled their homeland to avoid a draft. As a result of these dissenters supporting the Union, strife and bloodshed broke out, culminating in a massacre.

The Draft and Dissent

In 1862, the South required all white males over 16 to sign up for a draft and pledge their allegiance to the Confederacy. Those in Gillespie and Kerr counties in the Hill Country fought the motion. The resistance proved so strong that the Confederacy put these counties under martial law. Captain James Duff took over the signing of men in the Hill Country, but he did not expect resistance. To try to break those who refused to sign, he ordered homes burned, dozens arrested, and 20 executed in April 1862.

The Nueces Massacre

The events of April 1862 did not quell the opposition to the Confederacy. In August 1862, 68 men, led by Comfort resident Fritz Tegener, sought to cross the border to Mexico. From there, they would flee to New Orleans, the closest Union-held city to the Texas Hill Country. Captain Duff heard of the plan and set off for the Nueces River to cut off the men in their flight where he overtook them at a campsite by the river. The result was called the “Battle of the Nueces” or “The Nueces Massacre.”


Nueces County.

Map late nineteenth century Nueces County, Texas land parcel boundaries, land patents, landowners, tract and survey numbers, ranches, roads, and railroads for Nueces County, including Padre and Mustang Islands portions of adjacent counties where property boundaries extend beyond county limits. Relief shown by hachures. Scale [ca. 1:133,334].

Fisiese beskrywing

Skeppingsinligting

Konteks

Hierdie kaart is part of the collection entitled: Map Collections from the University of Texas at Arlington and was provided by the University of Texas at Arlington Library to The Portal to Texas History, a digital repository hosted by the UNT Libraries. It has been viewed 365 times. Meer inligting oor hierdie kaart kan hieronder besigtig word.

Mense en organisasies wat verband hou met die skepping van hierdie kaart of die inhoud daarvan.

Skrywer

Uitgewer

Gehore

Kyk na ons webwerf vir hulpbronne vir opvoeders! Ons het dit geïdentifiseer kaart as 'n primêre bron binne ons versamelings. Navorsers, opvoeders en studente vind hierdie kaart nuttig in hul werk.

Verskaf deur

University of Texas at Arlington Library

The Library promotes learning, teaching, and research to enrich the intellectual, creative, and professional growth of students and faculty. More than just a warehouse for books, journals, maps, and manuscripts, the Library is a thriving outlet for services available to users with the single mission of providing quality and innovative services.


Kyk die video: Wildlife for Lunch - Who Owns the Water - January 2014 (Februarie 2023).